Thursday, May 21, 2009

Ostatnio zauwazylam w sklepie taka mala maszynke do puszczania baniek. Eaton bardzo lubi banki, wiec pomyslalam, ze bedzie to fajna zabawka do wspolnego spedzania czasu. Okazalo sie, ze ta mala maszynka robi tyle halasu, ze Eaton nie ma wielkiej frajdy z baniek. Chyba poczekam troche az sie do niej przyzwyczai. Na zdjeciach nie wyglada zbyt wesolo ;-)

Od amerykanskiej babci z Chicago otrzymal inna zabawke, dobra na zabkowanie do gryzienia!

video
ale najbardziej to lubi swoje nowe cymbalki!!!

Zabkowanie

Moj przyjaciel z Chicago- Andrzej wlasnie wspomnial w emailu, ze przestalam pisac w moim blogu. Przyczyna jest taka, ze moj malutki Eaton zabkuje i budzi sie w nocy znacznie czesciej z wielkim placzem. Trwa to krotko, ale wystarczajaco abym sie obudzila. Moj czas na spanie to krotkie drzemki w nocy. Rano chodze jak zombi i czekam na kolejne drzemki Eatona. A maly jest ruchliwy. Juz od pierwszego miesiaca kladlam go na brzuchu. Jest wiec bardzo aktywny i nie spi czesto w ciagu dnia. Kilka dni temu zaczelam dawac mu marchewki w postaci puree, ktora sama przygotowuje, abym mogla pospac dluzej. Nie widze jednak wielkich zmian. Moze ktos z Was ma jakis pomysl !!!

Dla tych, ktorzy prosili mnie o to jak napisac komentarz: Na koncu kazdego opisu znajdziecie wyraz "comments" czyli komentarz. Mozecie tam kliknac i napisac kilka slow do mnie. Po skonczeniu mozecie kliknac na "preview", czyli mozecie zobaczyc jak ten wasz komentarz wyglada przed zachowaniem go na mojej stronie, albo kliknac na "post comment" kiedy jestescie pewni, ze chcecie zachowac tekst na mojej stronie.

Friday, May 8, 2009

Wizyta u hiropraktyka

Wlasnie wrocilam od hiropraktyka. Jedno zebro wyskoczylo lekko z miejsca kiedy chcialam podniesc Eatona. Przestroga dla mlodych mam!! Nalezy prawidlowo trzymac malego. Chcialam zrobic to zbyt szybko i znalazlam sie na podlodze z niemozliwoscia poruszania sie. Dobrze, ze Elton byl niedaleko. Przyjechal w ciagu 20 minut. W tym czasie Eaton zrobil male 'pupu', ale nie plakal zbyt glosno, wiec dalam sobie rade.
Dziewczyna nastawila mi zeberko z powrotem na miejsce. Mam nadal bole, ale sa to jedynie miesnie, ktore nabrzmialy podczas incydentu. Musze przykladac lod na lewy bok i powinno byc juz OK. Mielismy w planie pojechac w odwiedziny do Janet i Dan na wschod wyspy na dzien mamy i tam przenocowac, ale to wszystko bedzie zalezalo od tego jak jutro bede sie czula. Jak narazie to nie moge jeszcze podnosic Eatona. Wypozyczylismy sobie 2 filmy i spedzimy dzisiejszy wieczor przy popcornie na "lazy boy".
Do nastepnego...

4 urodziny Eatona

video

Tuesday, May 5, 2009

Nowy projekt

Dzisiaj postanowilam zmienic wystroj sciany w moim pokoju.

Tydzien temu Eaton obchodzil swoje 4 urodziny. Jest juz On w wieku gdzie bialo czarne obrazki stymulujace prace mozgu nie wystarczaja. Ciagnie go do kolorow, wiec zmieniam wystroj. Eaton pomagal mi dzisiaj caly dzien wycinac mape ameryki. Bede wycinala rowniez glowy calej rodziny Eltona i namieszczala je na odpowiednie stany gdzie dana osoba mieszka. Znalazlam ten pomysl gdzies na internecie. Mnie sie on podoba, bo dziecko ma szanse szybkiego rozpoznawania twarzy, no i do tego poznaje mape ameryki. Mam podobny plan zrobienia takiego projektu dla Polskiej rodziny, ale jest jeden klopot. Nie mam tutaj odpowiedniej wielkosci mapy Polski. Moze ktos zza Oceanu przesle mi taka ladna mapke, moze laminowana???? ! PLEASE !!


Eaton ma juz 22 cale wzrostu..i wciaz rosnie!



Saturday, May 2, 2009

Sad i farma Richarda

Piatek...piatek...piatek to nasz dzien leniuchowania! Zawsze wybieramy sie to na wschod albo na zachod wyspy. Kona tym razem, byla naszym "destination". Po drodze wstapilismy na 100 akrowa posiadlosc do Richarda (zdjecie u dolu) zebrac troche avocado i pomarancze. Richard jest emerytowanym doctorem. Madry czlowiek, ma wiele do powiedzenia i pogawedki z Nim sa zawsze ineteresujace. Dopytywalam sie o szczepionki dla Eatona, o ktorych wiele sie slyszy niedobrego i chcialam zasiegnac jego opinii. Potwierdzil On moje spostrzezenia. Nie jest on zwolennikiem tylu niepotrzebnych szczepionek, ktore aplikuje sie malym bobaskom. Ale ten temat pozostawiam na inny dzien.. moze jakis deszczowy ;-)


Byl to rowniez czas na Eatona drzemke. Zasnal On wiec w ramionach Eltona.

Zapomnialabym wspomniec, ze my rowniez zrobilismy sobie drzemke na plazy w Konie. No i oczywiscie mala sesja zdjeciowa na plazy! Elton zaczyna juz byc chory od tych zdjec ;-)
Ale jak tu nie robic kiedy Eaton patrzy na mnie tymi swoimi pieknymi slepiami!!!!!