Tuesday, May 5, 2009

Nowy projekt

Dzisiaj postanowilam zmienic wystroj sciany w moim pokoju.

Tydzien temu Eaton obchodzil swoje 4 urodziny. Jest juz On w wieku gdzie bialo czarne obrazki stymulujace prace mozgu nie wystarczaja. Ciagnie go do kolorow, wiec zmieniam wystroj. Eaton pomagal mi dzisiaj caly dzien wycinac mape ameryki. Bede wycinala rowniez glowy calej rodziny Eltona i namieszczala je na odpowiednie stany gdzie dana osoba mieszka. Znalazlam ten pomysl gdzies na internecie. Mnie sie on podoba, bo dziecko ma szanse szybkiego rozpoznawania twarzy, no i do tego poznaje mape ameryki. Mam podobny plan zrobienia takiego projektu dla Polskiej rodziny, ale jest jeden klopot. Nie mam tutaj odpowiedniej wielkosci mapy Polski. Moze ktos zza Oceanu przesle mi taka ladna mapke, moze laminowana???? ! PLEASE !!


Eaton ma juz 22 cale wzrostu..i wciaz rosnie!



No comments:

Post a Comment